07 december 2017

Välbehövd kompistid

Förra veckan var en av mina barndomsvänner hit och hälsade på. Vi har länge pratat om att vi behöver träffas snart igen, men sen har det inte blivit av. Men nu gjorde hon slag i saken och kom hit!

Det blev verkligen en superrolig dag, och timmarna bara flög iväg. Det kändes som hon var här en timme, och sen var klockan så mycket att hon behövde åka igen, trots att hon var här hela dagen. Vi hade så mycket att prata om, och det var så skönt att få använda några timmar till att prata om allt mellan himmel och jord. Det känns som evigheter sen sist jag hade möjlighet att ordentligt sätta mig ner och prata med nån av mina vänner, så det här var något jag verkligen behövde.

Det behöver absolut göras snart igen, och jag behöver ta mig tiden att åka och hälsa på henne!

Jag fick en tekalender av henne också, så nu får Per och jag smaka på ett nytt te varje dag fram till jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar