19 oktober 2017

Var allting är köpt

Det här är ett inlägg som jag vet att inte alls kommer vara intressant för en del. Men jag vet också att då jag letade efter vissa bröllopsgrejer skulle jag ha uppskattat om någon berättade varifrån grejerna var. Därför har jag valt att plocka ihop en lista med var mer eller mindre allt från vårt bröllop är köpt.

Genom att trycka till vänster (alltså på grejen) så kommer du till inlägg där du kan se grejen, och till höger finns en länk till butiken eller den exakta produkten. 

Smycken
Hårsmycken - pärlor - AliExpress/Yuanmeng (tyvärr finns inte produkten kvar hos dom)

Kläder
Mina skor - AliExpress (försäljaren finns inte kvar längre)

Bordsdekorationer
Burkar - Familj och grannar
Små ramar (användes som info om vår hashtag) - Ikea Vanda
Större ramar (användes till info vid gästboken och photobooth) - Ikea Vanda

Pappersgrejer

Övrigt
Fotograf - Julia Lillqvist
Bröllopsresan -Tui (Sensimar Kalliston Resort and Spa by Atlantica)

Om du tycker något saknas, eller om det är något speciellt du vill veta mer om, så är det bara att höra av sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar