27 oktober 2014

Empties: En av de bästa ansiktsmaskerna

Den här månaden är det också ganska tomt på empties-fronten.

Sanctuary 5min Thermal Detox Mask 15ml (Boots, £3). Den här masken klickade jag hem då jag beställde lite grejer från Boots. Jag fick den gratis då den hörde till 3 för 2-dealen, och den verkade spännande. Av någon anledning gillar jag ansiktsmasker som blir varma, och den här var inget undantag. Däremot så måste jag säga att det är en av de bästa ansiktsmasker jag testat. Den värme till jätteskönt, och jag kunde både känna och se att den drog ut orenheter från min hy. Den finns i tub också, och jag överväger att köpa den innan vi flyttar! Den här påsen innehöll ganska mycket, och den skulle bra ha räckt till en gång till, men det är inte så lätt att förvara den på ett bra sätt då den är i en engångspåse. Det var nog enda minuset, för den är ju ändå ganska dyr så man skulle gärna vilja kunna använda allt. 
Soap & Glory Hand Food Hand Cream 125ml (Boots, £5.50). Den här fortsätter vara min favorithandkräm. Jag har skrivit om den förut några gånger, så kolla igenom gamla empties-inlägg för mer recension om den. :) Tyvärr kommer det nu troligen bli en liten paus i användandet av den här nu, och första gången på evigheter jag inte köpt en ny. Men, det här är fortfarande min absoluta favorit i handkrämsväg. Den drar in i händerna superfort och gör händerna väldigt mjuka, man behöver bara en liten klick och det gör att tuben räcker länge (den här påbörjade jag i juni och använde det sista i fredags), och så doftar den gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar