12 februari 2014

Påbörjat min dissertation

Efter en vecka ledigt fick jag förra veckan snällt ta itu med slutarbete nummer två. Det här arbetet är akademiskt skrivande, så det är skönt ombyte. Just nu läser jag mest bara, och usch vad trött jag blir av det! Otroligt krävande att plöja igenom böcker med akademiskt text på engelska. Också fast det är sjukt intressant, så är det jobbigt att bli så degig i huvudet efter bara någon timme. Men det borde bli läsande i lite annan takt snart, hoppas jag. Och så ska jag börja med skrivandet och undersökandet. Ska bli spännande!
Om ni är i kontakt med mig i textformat över internet eller i mess ska ni inte undra om jag skriver konstigt eller stavar MYCKET fel. ;) Det är bara min övertrötta hjärna som har svårt att hantera text!

Det blir troligen en del dissertation-uppdateringar här nu fram till deadlinen i maj. Lite mer om ämnet kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar