06 februari 2014

30,000 besökare - Tävling!

Tjohoooo! 30,000 besökare! På bara lite över tre år. Fast jag inte bloggar om något speciellt, sådär egentligen. Det tänkte jag ta och fira med en liten tävling. Jag tänkte lotta ut en liten påse med lite ett och annat i. Ser det här ut som något du vill ha? Jamen, då ska du fortsätta läsa för att ta reda på hur du kan delta!

För att delta i utlottningen behöver du göra två lätta saker:
1. Delta genom Rafflecopter-formuläret här nedanför texten (tryck log in, fyll i och "log in", klicka på pilen bredvid "leave a blog post comment", klicka på "I commented").
2. Lämna sen en kommentar på det här inlägget och säg att du är med.

Tävlingen stänger 00:00(GMT) den 23 februari. Jag kommer att skicka ett mail till den mailadress vinnaren angett i Rafflecopter. Om ingen svarat inom 72h drar jag en ny vinnare.

a Rafflecopter giveaway

5 kommentarer: